Práce posílejte emailem nebo pomocí aplikace Whatsapp .
Požadované úkoly k zaslání posílejte do pátečního večera. Práce, které neobdržím do pátečního večera bez omluvy, považuji za nesplněný úkol.
Pondělí 4.1.
ČESKÝ JAZYK
Měsíční test z českého jazyka – prosinec - POSLAT
MATEMATIKA
Měsíční test z matematiky – prosinec – POSLAT
Úterý 5.1.
ČESKÝ JAZYK
PS str. 34/ cv. 3,5 SPOLEČNĚ
PS str. 34/ cv. 4 SAMOSTATNĚ
Procvičování pravopisu od str. 14 do str. 27 (zelené stránky) -Dodělat do konce týdne, co komu chybí + kontrola v klíči.
MATEMATIKA
UČ str. 122/ cv. 3 – SPOLEČNĚ
PL – TROJÚHELNÍKOVÁ NEROVNOST – SAMOSTATNĚ – POSLAT
Středa 6.1.
ČESKÝ JAZYK
SLOVNÍ DRUHY
https://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_2.roc/6couzumime1.htm - SPOLEČNĚ
https://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_2.roc/6couzumime2.htm - SPOLEČNĚ
HRA SE SLOVNÍMI DRUHY – SPOLEČNĚ
PS str. 35 / cv. 6,7,8, 9 + KONTROLA V KLÍČI - SAMOSTATNĚ
MATEMATIKA
PS str. 42/ cv. 1,2,3,4,5 - SPOLEČNĚ
Opiš si úlohu do sešitu geometrie a trojúhelník sestroj podle videa v odkazu.- SAMOSTATNĚ
Narýsujeme pravoúhlý trojúhelník ABC, / AB/ = 4 cm, /CA/ = 5 cm, pravý úhel je u vrcholu A.
ODKAZ NA VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=YQfHFSITamo
POČETNÍK str. 24/ jeden sloupec (i s porovnáním) – SAMOSTATNĚ
Čtvrtek 7.1.
ČESKÝ JAZYK
https://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_5.roc/slovni_druhy2.htm - SPOLEČNĚ
HRA SE SLOVNÍMI DRUHY – SPOLEČNĚ
BAREVNÁ ČEŠTINA str. 37 - SAMOSTATNĚ
PL – VYJMENOVANÁ SLOVA OPAKOVÁNÍ – cv. 1 - SAMOSTATNĚ
MATEMATIKA
TROJÚHELNÍK – SHRNUTÍ – SPOLEČNĚ
PS str. 45 / cv. 2 - SPOLEČNĚ
PS str. 41/ cv. 2, 3 - SAMOSTATNĚ
POČETNÍK str. 24/ druhý sloupec (i s porovnáním) – SAMOSTATNĚ
Pátek 8.1.
ČESKÝ JAZYK
PS str. 35 / cv. 10 – SPOLEČNĚ
PS str. 36 / cv. 1 – SPOLEČNĚ
PL – VYJMENOVANÁ SLOVA OPAK. – cv. 2,3 – SAMOSTATNĚ– CELÝ PL POSLAT
PS str. 36 / cv. 2,3 + kontrola v klíči - SAMOSTATNĚ
MATEMATIKA
PS – str. 46/ cv. 1,2 – SPOLEČNĚ
Vyber si dva trojúhelníky z PS str. 46/ cv.1 a narýsuj je do sešitu geometrie. - SAMOSTATNĚ
POČETNÍK str. 24/ třetí sloupec (i s porovnáním) – SAMOSTATNĚ
ANGLICKÝ JAZYK – UNIT 11
UČ str. 24 / CELÁ – SPOLEČNĚ
PS str. 24 / cv. 3,4 – SPOLEČNĚ
PS str. 25 / cv. 6,7 – SPOLEČNĚ
PS str. 24 / cv. 1, 2 – doplň podle učebnice na str.24 – SAMOSTATNĚ
PS str. 25 / cv. 5 – SAMOSTATNĚ
PL – SLOVESO TO BE – SAMOSTATNĚ – POSLAT
Zapiš si slovíčka ze str. 24 – 25 do slovníčku.
Výslovnost: [æt skuːl], [æt həʊm], [ɪl], [naʊ], [tuː], [waʊ], [kʌm in], [kʌm on], [end], [hɒt], [bæd], [rɪŋ]
ČTENÍ
ČÍTANKA PRO 4. ROČNÍK – str. 72 – přečíst
Do sešitu na čtení napiš nadpis, autora, odpovědi na otázky 1,2,3,4 a nakresli titulní stránku vašeho nového kalendáře na rok 2021.
Děti z Bullerbynu – Lasse spadne do rybníka -str. 86 – 89 + PL č.23
PŘÍRODOVĚDA
Do sešitu z přírodovědy si nalep zápis a zaslaný pracovní list, který vypracuj – POSLAT
VLASTIVĚDA
1. Nalep do sešitu:
PL1 (zajímavost ČR)
PL2 odpověz na otázky
PL3 vyřeš spojovačku
2. Najdi odpověď na tuto otázku a napiš ji do sešitu:
JAK A PODLE ČEHO URČUJEME PRAVÝ A LEVÝ PŘÍTOK ŘEKY?
3. Větu opiš a doplň do sešitu (zakresluj do mapky s řekami):
Nejdelší česká řeka se jmenuje …………………………………………… (její celý tok zvýrazni na mapě červenou barvou)
Nejvodnatější česká řeka se jmenuje ……………………………………… (její celý tok zvýrazni na mapě zelenou barvou)
Řeka, která protéká přes město Havlíčkův Brod se jmenuje ……………………………………………….. (její celý tok zvýrazni na mapě žlutou barvou)
Nejdelší řeka na Moravě se jmenuje ……………………………………………………. (její celý tok zvýrazni na mapě oranžovou barvou)